Tack ska ni ha för ert härliga engagemang på onlinefrågestunden i tisdags! För dig som missade det finns sändningen och ljudspåret här.
En fråga vi fick var om vi kunde skapa pass där vi pratar och guidar er i träningspasset.
Det har vi nu gjort! Passet är femminutersintervaller och finns här nedanför samt där våra coachingpoddar finns. Lättast är nog att lyssna i appen Soundcloud.

